perjantai 14. marraskuuta 2014

part 1

Mulla on nyt ollut tämmöne hiusprojekti käynnissä. Ois tarkotus saada punasista hiuksista siniset. Enkä halunnu blondata joten oon ettiny erilaisia "kotikonsteja" vaalentaa. Oon nyt käyttänyt syväpuhdistavaa shampoota ja leivinjauhetta, että noilla oon haalistanut punaista väriä. Oon siis muutaman kerran laittanu syväpuhdistavaa shampoota hiuksiin noin 30-60 minuutiiksi ja yhtenä päivänä kokeilin sit leivinjauhetta syväpuhdistavan shampoon kanssa. Iha mukavasti kyl haalistu, mut ei tarpeeks ja haluisin ne siniset jo. Päädyinpä sitten blondaamaan :D, vaikka viimekerralla sanoinkin, että en enää koskaan blondaa, ni mitä mä sit menin tekee. Tosin viimekerral mulla oli vähä tujakammat vaalennusaineet. Tällä kertaa kävin ostaa kaupasta semmosen loreal parisin extreme platinumin.  Eikä se kyllä huonontanu mun hiuslaatua, ainakaa paljoo ja vaalens tosi hyvin, suosittelen. Mut taidan vielä blondaa toisenkin kerran, että näistä sit tulee oikeesti siniset, mut jos oon liian laiska ni värjään vaa tähän päälle sinisellä :p. Kattoo ny..



elikkäs tässä before and after kuvat sen shampoon ja leivinjauheen jälkeen ^
(en oo iha varma oliko noin punaset kun rupesin vaalentaa, mut suurinpiirtein.)

Tässä kuva blondauksen jälkee^

       

4 kommenttia:

  1. Yllättävän hyvin sait kotikonstein vaalennettua! Oliks se kotikonsti hirveen paha "isku" hiuksille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ollu, kunhan vaa laitto sen jälkee hoitoainetta. Hiukset tuntu välil jopa pehmeemmiltä, kun pidin hoitoainetta 10-15min.

      Poista
    2. okei hyvä tietää jos päätän jossain vaiheessa taas värin vaihtaa XD

      Poista